Συμβόλαια Υποστήριξης
Η IMS Πληροφορική ΑΕ παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης είτε με συμβόλαιο ετήσιας υποστήριξης είτε με συμβόλαιο προαγοράς ωρών.
Το συμβόλαιο ετήσιας υποστήριξης αφορά είτε σε τεχνική υποστήριξη είτε σε υποστήριξη λογισμικού και περιλαμβάνει:
- καταγραφή εξοπλισμού και λογισμικού
- τηλεφωνική υποστήριξη
- υποστήριξη εξ’ αποστάσεως (Απομακρυσμένη Διασύνδεση)
- e-support (Eιδικό μηχανογραφικό σύστημα για την αποστολή και παρακολούθηση των αιτημάτων)
- προγραμματισμένες επισκέψεις
Τα πακέτα προαγοράς ωρών αφορούν στην τεχνική υποστήριξη και αποτελούν μια οικονομική λύση για τις επιχειρήσεις που χρειάζονται υπηρεσίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα ή με καθορισμένο χρόνο ανταπόκρισης. Με την αγορά πακέτου προαγοράς ωρών εξασφαλίζετε:
- Τεχνική υποστήριξη όταν την χρειαστείτε
- με χρόνο απόκρισης έως 4 ώρες
- από έμπειρο και εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό
- με το μικρότερο δυνατό κόστος και με έκπτωση στις τιμές του τιμοκαταλόγου της εταιρείας μας.
Στις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που παρέχονται συμπεριλαμβάνονται:
- τεχνικός έλεγχος & αποκατάσταση βλάβης
- προληπτική συντήρηση υπολογιστών
- συντήρηση βάσεων δεδομένων
- εντοπισμός και αφαίρεση ιών
- συναρμολόγηση νέου υπολογιστή
- εγκατάσταση & παραμετροποίηση υπολογιστή (σύνδεση σε υπάρχον δίκτυο)
- σύνδεση περιφερειακού
- σύνδεση φορολογικού μηχανισμού
- backup & restore αρχείων
- εγκατάσταση λογισμικού
- τηλεφωνική υποστήριξη
- υποστήριξη εξ’ αποστάσεως (Απομακρυσμένη Πρόσβαση)
- συμβουλευτικές υπηρεσίες